donderdag 21 november 2019

Bart de wereldverbeteraar

Wanneer ik die Bart Somers zie glunderen in volle overtuiging dat hij toch zo aan de juiste kant van de geschiedenis staat door Vlaanderen en Europa te omvolken en te islamiseren dan keert mijn maag zich drie maal om.
Hij maakt gretig misbruik van de holocaust om de omvolking en islamisering te steunen en al wie er tegen durft te zijn moet Breendonk maar eens bezoeken als aspirant nazi.
Onze Bart staat aan de juiste kant van de geschiedenis!
Nu hoop ik dat Bart TE DOM en niet boosaardig is om te beseffen dat door de islam te steunen hij aan de kant van de geschiedenis staat van een ideologie dat het Jodendom wenst uit te roeien of te onderwerpen.
Dat Israël wenst te vernietigen en hun heilige stad Jeruzalem wilt inpikken en een genocide te plegen.
De mohammedanen kregen ooit zelfs de steun van ene Adolf Hitler om het Jodendom te bestrijden in Palestina.
En diezelfde Hitler had SS divisies bestaande uit de keurigste Arische Bosnische "moslims".
Islamisering = Koran en deze verspreidt meer antisemitisme dan Mein Kamp.
Islamisering is aanslagen op Joodse doelwitten, pogroms en openlijke Jodenhaat.
Islamisering is oorlog tegen de Joodse natie Israël.
Islamisering is een tweede holocaust voorbereiden.
Bart staat aan de juiste kant van de geschiedenis !
Maar ik wil eens samen met Bart wandelen door zijn mooie multi culturele islamwijken met een keppel op mijn hoofd en dan eens genieten van al die aangename antisemitische islamitische mensen die hij verdedigt door de holocaust te misbruiken.
Is Bart dom of is Bart boosaardig ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten